divendres, 27 de març del 2009

Imatges enlairades...

Fa tres setmanes, uns familiars ens van proposar anar a la neu, a esquiar. Jo, de menut, anava tots els anys a Espot (Pallars Sobirà) amb l´escola. Més tard, cada dos anys o així, fèiem una escapadeta a Sierra Nevada (Granada) i pàssavem uns dies ben divertits. Ara, ja feia tres o quatre anys que no anava, i quan m´ho van preguntar va ser "pensat i fet". Vam tornar a Sierra Nevada que ens va rebre amb 101 kms esquiables en perfecte estat i un oratge magnífic. Cal dir que en aquest art no tinc massa traça, i el meu estil és poc convencional i quasi suïcida (vaig caure un parell de voltes i encara tinc un poc de mal al muscle). Així que entre baixada i baixada, em vaig aturar prou a prendre imatges que a mi, des d´allà dalt a més de 3000 metres d´alçària em semblaven bellíssimes. Des d´uns cingles ben imponents i coberts de gel, passant per les vistes a l´Alpujarra, Granada i totes les vessants nevades d´aquesta elevadíssima serralada...Ací teniu una mostra...






















4 comentaris:

Jordi Let ha dit...

si, estan xulíssimes les fotos

Jordi Let ha dit...

si, estan xulíssimes les fotos

Jordi Let ha dit...

si, estan xulíssimes les fotos

Anònim ha dit...

jo vaig anar en febrer a Granada, pero de parranda en els de 2on de bat en linstitut.
Vaig nar a lanjaron que esta en l'alpujarra, i a orgiva també.. pero ens quedaven en Granada.
mooooolt moooolt xulo!
Bueno i apart la festa que hi ha allí, boníssima!!