dijous, 28 de juny del 2007

Ja s´ha acabat...

...Després de molt de temps d´absència, he decidit reprendre l´activitat d´escriure al blog. Si ja fa temps vaig escriure sobre la temuda absència d´un tema del qual parlar, també ha arribat a mi la gossera i els temuts períodes de temps sense escriure. Podria donar l´escusa dels exàmens...però la veritat és que he estat més temps connectat a internet que estudiant. No sé, possiblement la pressió d´aquestos també ha influït en aquest buït.

Xè, vaig acabar ahir els exàmens i crec que encara no sóc conscient. La possibilitat de tenir un estiuet netet d´assignatures per a setembre a l´hora de provable, és molt atractiva. Ja en vam parlar d´això. No puc dir que m´hagen ixit mal els exàmens. Tampoc els he bordat. Com sempre a última hora...i és que malgrat les conjures i promeses per a no tornar a repetir-ho hi ha coses que no canvien. A esperar els resultats... I vosaltres? Espere que bé...comenteu-me-ho

No podia deixar passar per alt la celebració de final de curs. Un matí-vesprà en la platja de Sant Joan amb els meravellosos i entranyables companys de classe, amb "cremà" de la pell inclosa, val la pena. El concert de l´orquestra del conservatori, interpretant Polifemo d´Andrés Valero Castells també és una bon acomiadament també a aquest curs. Però sobretot, compartir sopar, festa i karaoke amb els músics (destacar el director de l´orquestra, Pedro Salinas...XD, o el mestre de trompeta, Ximo el Teulaí) va ser una cloenda apoteòsica d´aquesta celebració. Vaig sentir un bany de masses com Bisbal en els seus concerts, durant els 3 o 4 minuts que vaig cantar amb Eusebi la de "Vivir así es morir de amor" del gran Camilo Sesto. Molt desafinat, però molt emotiu.

Quant a plans per a l´estiu, per ara poqueta cosa. Supose que ajudar a mon pare i aprofitar el temps i les propostes per a fer coses de trellat. Tornaré a Galícia, al qual el considere com el meu segon país...mira que m´agrada eixa terra (i el seu menjar), de la que gaudiré durant una setmana. Quant al tema musical, hi haurà concerts de la Banda i de la Rondalla. També un curset de Trompeta en Teulada, i alguna eixideta "xaranguera" esporàdica per a passar-ho bé i guanyar alguns diners. Si algú em proposa alguna cosa, encantat també, però no sé que passa que sempre tinc coses. Quan més coses tinc, més coses venen, i quan més lliure estic, res de res.

Bo, em despedix dient que tinc ganes renovades d´escriure, i sobretot desitjar-vos a tots un bon estiu.

Salut i festa!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

No sabia jo q t'agradava Camilo Sesto

Anònim ha dit...

Xe Agustinet... tu hauries d'haver estudiat filologia i il·lustrar als estudiants de magisteri, així com ho han fet els llibres de Enric Valor, les seues rondalles i tot allò que ens feien llegir a la facultat.

La meua enhorabona pel teu blog... encara que ja saps que no simpatitze amb alguns comentaris...jeje

Sempre teu!

Anònim ha dit...

Te propongo para este verano, tocar el laud, para que algún dia llegues a ser un virtuoso del laud.
Si ves que eso no será posible, dedicate a la literatura y utiliza esos vocablos esponcedanos que tú tan bien sabes utilizar, jajaja.
Siempre tuya!!!jajaja