dimarts, 31 de juliol del 2007

Juliol...

... La veritat és que m´he pres unes vacances massa llargues, per lo de sempre: gossera. No vaig a entrar en les típiques frases de la gent expressant que m´heu trobat a faltar...No, no és així, Si entreu a llegir-me és més perquè jo vos punxe i repunxe, que per iniciativa pròpia. Sòl passar... Per cert, m´he donat compte de que aquest blog està fent-se massa personal, de "contar-vos ma vida", no pretenc que siga així, però és el que m´ix...

Ha sigut un més aquest molt estrany. D´una banda he realitzat coses amb les que he gaudit moltíssim, i d´altra em dona la sensació de que he aprofitat poc el temps...i en agost passarà el mateix... Recolló quina calor ha fet i està fent...tinc els ouets "passaets" per aigua! Per això me´n vaig a la meua estimada Galiza, un altra xicoteta però entranyable nació. Eixos paratges, eixa costa accidentada, eixe idioma i accent característic, eixes gents tan senzilles i bones,......eixe MENJAR, si fills meus, cada volta que estic allí, els dits em pareixen convidats. Cigales, percebes, nècores, bueis, santiaginhos, pulpo a feira, el abadejo de Portugal...Bo bo, parem que ja em sent els "ronroneos" de la panxa.

He estat fent "faena" en Juguetilàndia on tenim les reparacions i on estem fent les noves oficines. la meua faena es resumix en llevar merda, llevar merda, llevar merda, agranar, passar el motxo, l´aspiradora, classificar joguets trencats per a enviar a reparar o per a vendre-li´ls a un moro. Com solia dir, el lloc més baix de l´escalafó o piràmide. No obstant cal dir, que no ho passava mal. A més m´escaquejava de volta en quan.

També Vaig estar fent un curset de trompeta a Teulada amb el trompeterio del conservatori i uns grans mestres trompetistes com Ernesto i Alex que em van rectificar, aconsellar i alhora animar a seguir "fent sonar" com dic jo l´encisador instrument que és la trompeta. També hem fet un concert de la banda a les festes del Carme, així com dos concerts de la rondalla (amb picaeta inclosa XD). No puc parar ni una setmana. Aquest món de la música és el que em motiva, el que li dóna més sentit a ma vida...Ho parlava amb Inma, la trompetista d´Orxeta, que faríem nosaltres si no ens haguérem clavat en tot aquest "fregao"? Seria una vida totalment diferent...Gràcies música...

La bomba del més...han sigut les festes de la Vila Joiosa. El dia que em van llogar de la Banda d´Orxeta per a tocar en una penya dels Pirates, no em podia imaginar que m´ho passara tant bé en eixos dies. Quina gent més acollidora, festera, simpàtica, "destrellatà", complidora i xè...bons músics. sobretot cal mencionar al pobre Filibèèrt, el millor "posaor" de cubates del món... Sols calia dir-li: " Filibèrt, estic abrasit, posam un cubata que tinc la gola seca com una aspardenya" i mentireta o plisplaiet "pal cuerpo". Espere que em tornen a llogar, ja no sols pels diners que són secundaris també, sinó perquè paga la pena compartir uns dies i desfer-se el morro (però ben desfet) amb aquesta gent que han demostrat que fins i tot en molts poquets dies se´ls pot agarrar apreci. Que siga prompte!

No puc oblidar-me de l´aniversari d´Alfonso. Des d´ací vull fer una recomanació a tots els lectors i un boicot a l´empresa que porta les bananes eixes de la platja de Benidorm. Que diners més mal invertits (20 euros), per a tan poquet temps (1/4 d´hora), una miqueta de patiment, i una "panxà" que em va tallar la respiració per moments...Surrealista total que diria Alfonso. L´aniversari en sí va estar molt bé. Cal dir que el xicon ha millorat el menú de l´any passat. Hem passat de tortilles sense calfar del mercadona, a pizzes de casa tarradellas...L´any que ve a vore si posem xulles o botifarres collons! Bon festival amb Sofi i Cynthia també.....i la posterior multeta de 56 euros a les 7 del matí, no per alcohol eh! sinó que per...transcripció literal: "no obedecer una señal de obligación (giro obligatorio a la derecha)...recolló si a eixes hores no hi havia ningú...En fins, el més babau que sempre veu com fan "pirules" que solem dir sense que siguen penalitzades, va i la fa ell una volta amb el carrer buït i li toca pagar...Sols em passa a mi...

Bo, seguiré donant calda, per a que llegiu i si cauen comentaris...millor. Seguiu passant un bon estiu, lligant, pegant cuets com a conills, eixint de festa o...estudiant per a setembre! Au Cacau!

Salut i estiu!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jejeje!

Ja veig que estàs tenint un estiu completet! Això està molt be!

Recorda-te´n de pergar-nos un toc si et passes per Onil aquest cap de setmana.

Molts records!

Anònim ha dit...

Sole;

Joder, puto internet! ESte es el tercer comentari que intente deixar-te!

Bueno, després del desfogue internet-emocional: que bé saber de la teua vida! Joer, quin estiu més aprofitat eh?!
Que llàstima no estar ahí per pegar-nos una festeta colivenca!

jo de moment tinc el blog estancat, pero en setembre penjaré algunes fotos tabarquines, i vos contaré cosetes...ah, i ens veiem en festes de castalla no?! ue ue ue! jajaj!!

ale, a seguir passant-ho be!

salut i força al canut!